Back to school!


 Hej, w dzisiejszym poście pokażę Wam kilka rzeczy które kupiłam do szkoły. Nie ma ich za dużo, ale dla mnie to są najpotrzebniejsze rzeczy. :)
  • Przybory do pisania- lubię jak w zeszytach jest kolorowo, wtedy lepiej mi się uczy 

  • Korektor, cyrkiel, tempenrówka


  • Zeszyty- w tym roku kupiłam ich mniej, bo zostało mi kilka czystych z zeszłego roku, 




  • Okładka na legitymację- w tym roku postanowiłam kupić nową bo ta którą miałam przez 3 lata już nie nadaje się do użytku 


I tak o to doszliśmy do końca, jak pisałam tych rzeczy nie ma za wiele, ale dla mnie to wystarczająco :)

9 komentarzy:

  1. świetne zeszyty! Ja co rok kupuję mnóstwo rzeczy, których później używam może z 3 razy;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!😃 Też tak kiedyś miałam, ale tym razem kupiłam dużo mniej 😂😁

      Usuń
  2. Mi również kolory pomagają w nauce ;)
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zeszyty bardzo kolorowy post
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia