Warszawa 2016


Hejka, od 16 do 17 września byłam na wycieczce szkolnej w Warszawie. Wyjechaliśmy o 4.30 spod naszej szkoły i około 9 byliśmy już na miejscu. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy dużo miejsc, ale najbardziej podobał mi się pokaz grających fontann na który poszliśmy wieczorem. Następnego dnia rano wykwaterowaliśmy się że schroniska w którym spaliśmy i poszliśmy dalej zwiedzać. Ostatnią atrakcją tej wycieczki były Złote Tarasy w których mieliśmy ponad godzinę( tak to bardzo mało, ale byliśmy tylko coś zjeść). Z Warszawy wyjechaliśmy około godziny 16.30, a w domu byłam przed 21. Mimo, że nie zobaczyłam jeszcze wielu rzeczy i bardzo mało mieliśmy czasu wolnego to i tak bardzo mi się podobało. A teraz zapraszam Was do obejrzenia zdjęć :)

  
  
  
  
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia