Odżywka i szampon Jantar



Hejka, to jest chyba pierwszy post tego typu na moim blogu :) Mam na myśli recenzję/ moją opinię o jakimś produkcie. Ostatnio zaczęłam używać odżywki i szamponu Jantar. Myślę że chociaż raz każdy usłyszał o tych produktach, również są one bardzo lubiane przez blogerki. Moje produkty kupiłam w biedronce ale myślę że są w niektórych drogeriach i z łatwością znajdziecie je na stronie internetowej :)
Zacznijmy może od szamponu i o tym co pisze producent.
Jantar-szampon regeneracyjny do włosów zniszczonych, zawiera właściwości bursztynu


Moim zdaniem produkt jest świetny. Bardzo poprawiła się kondycja moich włosów, są zdrowsze, lśniące i bardzo odżywione. Nie plączą się jak to zazwyczaj i są przyjemne w dotyku. Jedyna wada jest taka, że słabo się pieni. Koszt to około 10 zł

Odżywka
Świetnie działa na moje włosy i co najważniesze nie przetłuszcza ich i nie sprawia wrażenia ,,ciężkich". Włosy nie wypadają i są bardzo wzmocnione. Koszt to około 10 zł


Zapach obu produktów jest "męski" i nie każdemu może przypaść do gustu ale nie utrzymuje się zbyt długo :)
A wy używałyście szamponu i odżywki Jantar? :)

17 komentarzy:

  1. dużo słyszałam o tych produktach ale jeszcze nigdy nie używałam :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Jantar :) stosowałam i stosuję często! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie testowałam jeszcze tych produktów, ale dużo o nich słyszałam :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio sama sobie kupiłam taki zestaw i zamierzam zacząć kuracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tych produktów. Póki co używam stale tych samych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu zaczęłam ich używać, wcześniej używałam moich stałych produktów! :)

      Usuń
  6. Nie próbowałam ich jeszcze, ale mam taki zamiar. Czekam aż skończy mi się skonczy mój obecny szampon i pomyślę właśnie nad tymi :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz słyszę o tej firmie

    http://strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia