Podsumowanie


2016 skończył się bardzo szybko, mimo tego wiele rzeczy się wydarzyło.
Podsumowując.. skończyłam 15 lat i nadal nie mogę uwierzyć, że za 3 miesiące będę miała już 16, ten czas tak szybko leci.. Było też dużo wyjazdów prywatnych jak i wycieczek szkolnych i chórowych. Odwiedziłam kilka razy Chełmno, Sopot, Gdynię, Zakopanem, Kraków i Warszawę, którą udało mi się chociaż troszkę zwiedzić :)
Wakacje? Wakacje minęły jeszcze szybciej niż się tego spodziewałam.. dużo słońca, podróży, jeziora, komary,koncerty, dużo wieczornych i porannych spacerów, poznałam wiele osób i mam dużo wspomnień :)
Od września zaczęłam trzecią klasę gimnazjum i też się wiele rzeczy zmieniło. Czy rok był udany? Myślę że tak ale zdecydowanie mam nadzieję że ten będzie o wiele lepszy, dużo decyzji, testy, nowa szkoła, masa planowanych wyjazdów na które nie mogę się już doczekać!
Życzę Wam wszystkiego najlepszego w nowym roku! :*

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia